شرکت ماوی گستران زمین
آدرس
بزرگراه قم - تهران، 20 کیلومتر مانده به قم، شهرک صنعتی محمود آباد
شماره تماس
02533354801-2
09121128619

سدیم هیدروکسید و سود پرک را از کجا بخرم؟

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ 80 بازدید بدون دیدگاه
سدیم هیدروکسید و سود پرک را از کجا بخرم؟

سود پرک، سود سوزآور یا سود کاستیک پرک که با نام علمی Sodium hydroxide شناخته می‌شود، یک ماده شیمیایی پرمصرف در زمینه‌های مختلف است که به‌دلیل طیف وسیع استفاده از آن، همواره یک نیاز اساسی برای صنایع تولیدی دیگر محسوب می‌شود.

بسیاری از مصرف‌کنندگان این محصول همیشه با این پرسش روبه‌رو هستند که این ماده شیمایی را از کجا تهیه کنند؟

در این مطلب با ما همراه شوید تا مهم‌ترین مرکز ارائه سدیم هیدروکسید مایع و پودری را به شما معرفی کنیم.

مارکو کمیکالز؛ بزرگ‌ترین مرجع تولید و فروش سود کاستیک پرک

مجموعه تولیدی مارکو کمیکالز را می‌توان از مهم‌ترین فعالان اصلی در تولید و ارائه سود سوزآور دانست.

گروه مارکو علاوه‌بر محصول مذکور، همچنین تولیدکننده سدیم متوکسید، متانول آزمایشگاهی و روغن DOP نیز محسوب می‌شود که این موضوع بیانگر تخصصی‌بودن فعالیت تولیدی آن است.

مهم‌ترین برگ برنده این شرکت را می‌توان بهره‌گیری از دانش تخصصی برترین فعالان حوزه علوم شیمایی و معدنی دانست که منجر به تولید محصولی باکیفیت شده است.

این محصول تخصصی با رعایت استاندارهای بین‌المللی توانسته است رضایت حداکثری خریداران را کسب کند.

مزیت‌های مهم خرید سدیم هیدروکسید از مارکو کمیکالز

هدف اصلی تولیدی محصولات شیمایی مارکو «ارائه یک محصول با کیفیت بالا» است تا بتواند حداکثر نیاز صنایع مختلف را پوشش دهد.

توجه و تمرکز روی ارائه بهترین محصول ممکن سبب شده است تا با ویژگی‌های مثبت زیادی در خرید این ماده شیمیایی روبه‌رو باشید که در ادامه به برخی از مهم‌ترین موارد آن می‌پردازیم.

خلوص ۹۹درصدی در فرآیند تولید

محصولات این مجموعه با بروزترین ابزارها و امکانات تخصصی تولید شده است که دستاورد آن، رسیدن به خلوص ۹۹درصدی در تولید سود پرک است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که خلوص بالاتر سدیم هیدروکسید آن را برای استفاده در صنایع و زمینه‌های مختلفی مناسب خواهد کرد.

این ویژگی بسیار مهم، هم منجر به تولید محصولاتی با کیفیت‌تر خواهد شد و هم انجام فرآیندهای شیمیایی را با نتایج بهتری همراه خواهد کرد.

ارائه به دو شکل پودر و محلول

این محصول با هدف پاسخگویی هرچه بهتر به نیازهای مختلف، به دو شکل پودر و محلول عرضه شده است.

به‌طور واضح می‌توان گفت که دلیل این کار، پاسخگویی بهتر هرکدام از این دو شکل ماده در فرآیندهای خاص خود است.

به بیانی بهتر، باید گفت که در برخی از زمینه‌های مصرفی، شکل محلول این ماده پاسخگویی بهتری خواهد داشت. به‌همین‌دلیل نیز سدیم هیدروکسید مایع یا محلول برای استفاده در بسیاری از زمینه‌ها مناسب‌تر خواهد بود.

قیمت مناسب نسبت‌به کارایی آن

یک مزیت مهم این ماده برای صنایع مختلف، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن است. اما اگر استفاده از آن را برای انجام تحقیقات علمی در نظر بگیریم، قیمت این محصول به موضوع مهمی تبدیل می‌شود.

مارکو کمیکالز با هدف حل این مشکل نیز محصولات تولیدی خود را با قیمتی مناسب عرضه کرده است تا از این بابت چالش خاصی برای تهیه و استفاده از آن وجود نداشته باشد.

امکان ارسال به تمام نقاط کشور

ویژگی مهم دیگری که وجود آن برای تولیدی‌های بزرگ حائز اهمیت است، دسترسی راحت و آسان به حجم انبوهی از این ماده در کمترین زمان ممکن است.

به‌همین‌دلیل نیز گروه تولیدی مارکو امکان ارسال سدیم هیدروکسید را به تمام نقاط کشور را فراهم کرده است. بنابراین، بدون وجود هیچ مشکل خاصی می‌توانید در مدت‌زمان کوتاهی، در محل نظر خود به این محصول دسترسی داشته باشید.

در خرید و استفاده از سود پرک باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

خرید سود کاستیک پرک قاعدتا موضوع بسیار مهمی است و اگر اولین‌بار است که قصد خرید آن را دارید، ممکن است موارد مهمی را درباره آن ندانید. درادامه به شما خواهیم گفت که پیش از تهیه و خرید این محصول چه اقداماتی انجام دهید.

برگه آنالیز نمونه محصول را بررسی کنید

مهم‌ترین نکته‌ای که پیش‌از هرچیز توجه به آن بسیار لازم است، بررسی برگه آنالیز آزمایشگاهی محصول است. این برگه یک سند معتبر برای اثبات ادعاهای تولیدکننده درمورد کیفیت و خلوص محصول است و باید پیش‌از اقدام به خرید، دقت کافی روی آن داشته باشید.

نیاز مصرفی خود را به‌خوبی تشخیص دهید

سدیم هیدروکسید قیمت ثابتی ندارد و دلیل این موضوع، تنوع بالا در کیفیت و خلوص این ماده است. ممکن است برخی آزمایشگاه‌ها یا صنایع، نمونه‌های ارزان‌تر یا حتی گران‌تر از نیاز خود را خریداری کنند. بنابراین، باید پس از مشورت با یک متخصص علوم شیمی، براساس نوع نیاز خود، نمونه مرتبط را سفارش دهید.

از سوی دیگر، موضوع مهم بعدی مربوط به حجم استفاده موردنیاز شماست؛ طبیعتا برای هر نوع استفاده صنعتی به مقدار خاصی از این محصول احتیاج دارید.

درمورد شکل محلول یا پودر این ماده نیز باید دقت کنید که کدام‌یک از آن‌ها برای نیاز خاص شما مناسب‌تر است. طبیعتا سدیم هیدروکسید در آب (مایع) کاربردهای مجزایی نسبت‌به نمونه پودر یا پرک آن دارد.

نکات ایمنی را در حمل و نگه‌داری سود پرک رعایت کنید

این ماده بدون بو است و خورندگی و سوزانندگی بسیار بالایی دارد و نیاز است در استفاده‌های آزمایشگاهی یا صنعتی، نکات ایمنی در استفاده از آن رعایت شود.

این ماده همچنین هنگام قرارگیری در معرض موادی مثل نیتروژن، مس، روی، قلع و سایر موارد واکنش‌های شدیدی می‌دهد که منجر به تولید گازهای سمی یا انفجاری می‌شود و باید به این موارد دقت کافی داشت.

هرآنچه که تا اینجا درباره مارکو کمیکالز و سود سوزآور آن متوجه شدیم

در این مطلب، تولیدی مارکو کمیکالز به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین ارائه‌دهندگان سود کاستیک پرک معرفی شد و ویژگی‌های مهم محصولات تولیدی آن نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به‌دلیل تنوع نیاز صنایع مختلف و همچنین وجود کاربردهای فراوان برای این ماده، سدیم هیدروکسید قیمت مناسبی دارد که آن را برای استفاده‌های مختلف مناسب کرده است.

همچنین، در این مطلب به نکات مهمی پیرامون خرید و نحوه حمل یا نگه‌داری این ماده شیمایی پرداختیم که اگر تابه‌حال تجربه این کار را نداشته‌اید، نیاز است که توجه ویژه‌ای روی آن‌ها داشته باشید.

اگر قصد خرید سود کاستیک پرک را دارید، می‌توانید به وب‌سایت رسمی مجموعه ماوی گستران زمین (مارکو کمیکالز) به آدرس marcochem.com مراجعه کنید یا با شماره تلفن 09121128619 تماس حاصل فرمایید. شرکت مارکو کمیکالز آماده ارائه محصولات تولیدی خود با قیمت مناسب به تمام نقاط کشور است. شما همچنین می‌توانید برای خرید سدیم هیدروکسید در آب (مایع) یا به‌صورت پودر، برگه‌های فنی آزمایش این محصول را در وب‌سایت این مجموعه مشاهده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x